עדיף וילה בים המלח או מלון? במה זה תלוי?

מתכוונים לצאת לחופשה בים המלח ומתלבטים אם להזמין בית מלון או וילה להשכרה? קבלו מספר עובדות שיעזרו לכם להחליט מה עדיף ובמה זה תלוי.

 

ההבדל במחיר

כפי שכולנו יודעים מאמצעי התקשורת והפרסומים הרבים, בתי מלון בארץ אינם זולים בעיקר כשמדובר על משפחה של 4 נפשות ומעלה. כאשר מדובר בילדים מתבגרים יש להזמין בבית המלון שני חדרים, דבר שמייקר את העסק.

לעומת זאת, בוילה להשכרה לא תצטרכו לשלם יותר על מספר הנפשות. ניתן להשכיר וילה עם שני חדרי שינה שיספיקו ל-4 נפשות. יתרה מכך, כאשר מגיעות כמה משפחות של חברים ניתן להשכיר וילה גדולה ולהתחלק בתשלום וכך להוזיל עלויות.

לא פעם גם ניתן להיתקל במבצעים אטרקטיביים של וילות להשכרה ולחסוך הרבה כסף. היכנסו לאתר המרכז מגוון רחב של וילות ובדקו את המחירים.

 

ההבדל במתקנים

כאשר מגיעים למלון 4-5 כוכבים ניתן ליהנות משירותי הספא (לרוב בתשלום נוסף), מבריכת השחייה העמוסה באורחים, מחדר האוכל והבופה, מהבר, ממועדון הילדים והפעילויות של צוות הבידור.

אם רוצים לשתות קפה או בירה משלמים עליהם בבר, הטיפולים עולים כסף וכל היתר. בוילה להשכרה בריכת השחייה היא פרטית, הג'קוזי הוא בחינם, הילדים עסוקים בבריכה או בשולחנות הביליארד והטניס, מקבלים מטבח מאובזר בו ניתן להחזיק בקירור שתיה קלה ולהכין ארוחות וקפה, אפשר להשתזף במיטות השיזוף וליהנות מהשקט.

ישנן וילות בהן יש מערכת הגברה, עמדת קריוקי עם מסך ומקרן וכיוצא בזה, מה שמאפשר בילוי אופטימלי למשפחה. החסרונות הם שצריך להכין את האוכל לבד ולסדר את המיטות. במלון החדרנית תעשה זאת בשבילכם.

 

ההבדל במיקום בים המלח

מבחינת הנוף לא תמצאו הבדלים כיוון שים המלח נשקף מהווילה ומבית המלון וכך גם כשמדובר על הרחצה בים. באזור ים המלח ניתן לטייל בשמורות הטבע הרבות, בטיולי ג'יפים ובמקומות נוספים ולא משנה היכן לנים. למרות זאת ניתן למצוא וילות הנושקות לים ולכן יהיה יותר קל להגיע אליו.

 

ההבדל בהרגשה החופשית

כאשר משכירים וילה מרגישים יותר חופשיים הן מבחינת קוד הלבוש והן מבחינת הרעש של הילדים. בבית מלון הרעש מפריע לאורחים האחרים ואי אפשר להסתובב בבית המלון בבגד ים.

בנוסף, אם בא לכם לעשות על האש תוכלו להדליק מנגל בחצר הווילה, דבר שלא ניתן לעשות במלון. אם הווילה מאובזרת בכלי מטבח ועמדות ברביקיו, לא תצטרכו לסחוב איתכם כלום ותוכלו לעשות ככל העולה על רוחכם.

 

למי מתאימה וילה להשכרה?

וילה להשכרה מתאימה לזוגות ומשפחות שרוצות לחסוך כסף, להתפנק וליהנות מלהיות ביחד מצד אחד ולקבל פרטיות מצד שני. ניתן לחגוג בווילה אירועים כמו: חתונה, בת מצווה, מסיבת רווקות, יום הולדת או סתם לנוח. במלון החגיגות מוגבלות ולשכור אולם יעלה לכם הרבה יותר כסף.

 

אנשים צפים בים המלח

השארת תגובה