רפי פרזי - Frozen Art צילום אירועים

Frozen Art - מקפיאים בתמונה רגעים חמים

נעים מאוד, שמי רפי פרזי ואני צלם

מאז שאני זוכר את עצמי צילום זו התשוקה הגדולה בחיי מיד לאחר צמד בנותיי.

במהלך השנים מצאתי את עצמי מצלם בכל זמן ובכל מצב ומשם נבעה ההחלטה ללכת וללמוד צילום. את לימודי הצילום עשיתי בקאמרה אובסקורה.

מהר מאוד, גיליתי שאני בעיקר אוהב לצלם אנשים, ובעיקר אנשים שמחים (ואם הם לא שמחים, אצלם שוב ושוב עד שתצא התמונה המושלמת, ואם צריך להתבדח או לזרוק קריצה כדי להוציא חיוך ושמחה – גם זה – עליי!). כך הגעתי לצילום אירועים – המקום שבו אפשר למצוא אנשים בשמחתם ולהקפיא את הרגע השמח והחם בלחיצת כפתור, תוך הקפדה חסרת פשרות על הזוית, המרחק, המיקום והתאורה המדויקים ויישום טכניקות מתקדמות וחדשניות של צילום.

יש לי זכות גדולה להתרגש ולחייך עם המשפחות כאשר הם רואים את התמונות ונזכרים ביום השמח שלהם.

צילום עבורי זה תשוקה, הבנה, ורגישות מול האנשים איתם אני עובד. אני הופך להיות חלק מהאירוע  מול האורחים ככלל והמשפחה בפרט.

אז נפגש בשמחות חברים!

האירוע שלכם חשוב לנו, ספרו לנו עליו בכמה מילים:

צלם-לבר-מצווה-שלוש

למה דווקא רפי והצוות של Frozen Art?

צלם-לחתונה-14

האירוע שלכם חשוב לנו, ספרו לנו עליו בכמה מילים:

בלוג הצילום של Frozen Art

ביטול צו ירושה

4 תנאים לביטול צו ירושה

בישראל ישנן שתי דרכים עיקריות לפיהן מתחלקת ירושה בדרך כלל – על פי צוואה שנחתמה על ידי הנפטר או על פי הדין שמוסדר בחוק הירושה.

קרא עוד »

בוק בת מצווה

גיל המצוות הוא מאורע בהחלט משמח, אך מעבר לאירוע החגיגי – כדאי גם להפיק בוק מיוחד לרגל חגיגת גיל המצוות. בוק בת מצווה יעניק לכם

קרא עוד »

צילום בוק בת מצווה

בוק בת המצווה הוא לא דבר שכדאי לוותר עליו, מעבר להיותו יום חוויתי במיוחד – הוא יעניק לכלת השמחה ולכם כמשפחה מזכרת מדהימה מהאירוע המשמח.

קרא עוד »
שקופית קודמת
שקופית הבאה