מהי הפעלת "עשה זאת בעצמך"?

יום הולדת יש רק פעם בשנה, ובכל זאת אנחנו מוצאים את עצמנו בהתלבטויות לפני כל יום הולדת מחדש – איך נחגוג את יום ההולדת הפעם? איזה קונספט עדיין לא עשינו? איך נחגוג יום הולדת מקורית ומושקעת, שגם לא תקרע לנו את הכיס? אם אתם מזדהים עם השאלות האלו, אנו שמחים להכיר לכם קונספט מקורי וכיפי במיוחד לימי הולדת: הפעלת "עשה זאת בעצמך"!

 

מהי הפעלת "עשה זאת בעצמך" לימי הולדת?

ממש כפי שמרמז השם של ההפעלה, הפעלת "עשה זאת בעצמך" נועדה לגלות לילדים ולכל באי יום ההולדת את הצד היצירתי שבהם, ולהכין בעצמם אביזרים וחפצים שונים. כך למשל, ניתן לעשות מסיבת יום הולדת בקונספט של תפירה – כאשר כל ילד יוכל לתפור לעצמו בגדים או בובות מכל סוג ובכל צורה! אם הילדים מתחברים יותר להכנת מוצרים לגאדג'טים טכנולוגיים, ניתן לתת להם להכין תיק נשיאה קטן לאוזניות, כיסוי מגניב לפלאפון או כל גאדג'ט אחר.

 

מדוע לבחור דווקא בהפעלת "עשה זאת בעצמך"?

אחד היתרונות הגדולים ביותר בהפעלת "עשה זאת בעצמך" הוא שההפעלה לא מוגבלת לתחום מסוים. ניתן להתאים את אופי ההפעלה ואת המוצרים שמכינים לרצונות של כל ילד, כך שהוא ירגיש שהמסיבה שלו מותאמת אליו באופן אישי. יתרון נוסף בהפעלה מסוג זה הוא שזוהי חגיגת יום הולדת עם ערך מוסף. הילדים מקבלים שיעור ביצירתיות, תוך הפעלת יכולות המוטוריקה העדינה שלהם והצורך בריכוז ובמשמעת. הילדים ייצאו ממסיבת יום ההולדת עם החפץ שאותו הכינו במו ידיהם, שפעמים רבות יוכל להיות שימושי גם לחיי היום יום שלהם, ויחושו סיפוק רב על כך שהכינו את החפץ במו ידיהם!

 

טיפים להפעלת "עשה זאת בעצמך"

במידה והחלטתם לאמץ את הקונספט של "עשה זאת בעצמך" למסיבת יום ההולדת, ריכזנו עבורכם מספר טיפים חשובים שיוכלו לייעל את ההפעלה:

  • הכינו את כל החומרים הדרושים להפעלה מראש, בהתאם למספר הילדים המוערך שיגיעו למסיבה.
  • הכינו דגם של כל מוצר שאותו הילדים יוכלו לבנות, על מנת שיוכלו לראות באופן ויזואלי איך המוצר המוגמר אמור להיראות.
  • השקיעו בהסברים מפורטים וברורים עבור הילדים, כך שההפעלה תעבור על הצד הטוב ביותר וכדי שכולם יצליחו לבנות את המוצר שלהם בהצלחה.

 

איפה ניתן למצוא רעיונות נוספים להפעלות מסוגים שונים?

אם אתם עדיין לא החלטתם על סוג ההפעלה שאותה אתם מעוניינים להביא ליום ההולדת, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://ls party.co.il, ושם למצוא את כל הרעיונות הכי כיפיים ומקוריים לחגיגת יום הולדת מהסרטים. דרך אתר אף תוכלו להזמין למסיבת יום ההולדת שלכם את הסטייליסט וכוכב הרשת לאון שניידרובסקי, שיוכל להיות המנחה והמפעיל של מסיבת יום ההולדת שלכם, ולדאוג לכך שאף אורח או אורחת ביום ההולדת לא ישכח את המסיבה שלכם!

 

קונפטי ליום הולדת

השארת תגובה