הסודות הכמוסים של אמני חושים

אם הייתם לאחרונה במופע של אמן חושים, אתם בטח חושבים לאחרונה רק על דבר אחד: "איך הוא עושה את זה?". קודם כל, חשוב שתדעו שאתם לא לבד. זו התהייה שעוברת לכל אחת ואחד בראש כשהם נוכחים בהופעה של אמן חושים. האמת היא, שגם אנחנו היינו לא מזמן במופע של אמן חושים והתהייה הזו לא יוצאת לנו מהראש. לכן, החלטנו להיפגש עם אמן חושים מומחה ולשאול אותו מהם הסודות הכמוסים שיש בתחום. רוצים לדעת מהם? כדאי שתמשיכו לקרוא.

אמני חושים לא באמת קוראים מחשבות

במופעים של אמן החושים יש קטע שבו האמן מזמין מתנדב וקורא את המחשבות שלו. מדובר בטריק שגורם ליושבים בקהל להישאר פעורי פה. מדובר בטריק שבו האמן מבקש מהמתנדב לחשוב על מספר, שם או כל דבר אחר.

רגע לפני שהמתנדב אומר את הבחירה שלו, אמן החושים מציג בפניו דף מקופל ומסביר לו שבתוך הדף, מופיעה התשובה. האמן מסביר כי זהו דף שהוכן מראש, לפני המופע. לאחר שהמתנדב מציין את המספר, השם או המילה שבה הוא בחר, אמן החושים חושף בפניו ובפניו הקהל את הדף ומראה להם שמופיעה עליו התשובה.

 

מה הסוד שעומד מאחורי טריק של קריאת מחשבות?

הגיע הרגע שלו ייחלתם ולשמו התכנסנו כאן היום – הסוד שעומד מאחורי הטריק המוכר ביותר והמעניין ביותר של אמני חושים. מאחורי הטריק הזה עומדים הסודות הבאים:

  • אמן החושים תיאם מראש את התשובה עם המתנדב – במצב שכזה, אמן החושים דיבר עם המתנדב לפני המופע והם החליטו יחד על מספר, שם או מילה מסוימת.
  • אמן החושים שמע את המתנדב מדבר על העניין לפני המופע – לפעמים, אמני החושים מקשיבים לשיחות של הקהל לפני המופע. הם שומעים פרטים מסוימים מראש, כך שהם יודעים על הקהל דברים מבלי שהם שמים לב לכך. זו רבותיי, הדרך הקלה ביותר "לקרוא מחשבות" של אנשים מהקהל.

 

עם זאת, ראוי לציין כי ישנם אמני חושים שאכן יכולים לקרוא מחשבות והם אינם משתמשים בסודות אלה. להלן אמן חושים כזה, שאם טרם נתקלתם בו, אתם חייבים להכיר – https://www.yaron-mind.co.il.

 

יש לנו עוד סודות לספר לכם

מעבר לסוד שעומד מאחורי הטריק של קריאת מחשבות, יש סוד נוסף וחשוב לא פחות. אנחנו מתכוונים כמובן להזזת חפצים באמצעות כוח המחשבה בלבד. מדובר ביכולת שיש לאמני חושים דגולים ביותר. אבל מסתבר, שיש אמנים שאין להם את היכולת הזו והם עדיין צריכים לעשות טריק של הזזת חפצים כדי להרשים את הקהל.

איך הם עושים זאת אתם תוהים? באמצעות עזרה של טכנאי שנמצא מאחורי הקלעים ומזיז את החפץ עם חוט דק במיוחד. אלו היו הסודות הכמוסים שאתם חייבים להכיר, אנו מזמינים אתכם לשתף את החברים ולספר להם על מאחורי הקלעים של אמני החושים.

 

אמן חושים

השארת תגובה