צילום רכבים מקצועי – המדריך המלא

אם אתם מחפשים אחר צלם רכבים מקצועי, יש סיכוי שאתם עומדים לשווק ולמתג רכב מסוג כזה או אחר. יחד עם זאת, ייתכן גם שאתם מנהלים בלוג סקירות רכבים מצליח. בין אם ככה או ככה, על צילום הרכבים צריך להקפיד ולהוציא אותו איכותי בלבד. בואו נבין כיצד.

אם אתם עומדים לצלם רכבים, אתם צריכים להבין מה אתם מצלמים. זה הטיפ הראשון שלנו אליכם. עומדים לשווק רכב וצריכים לצלם אותו? יהיה מומלץ לשכור את שירותיו של צלם אשר מבין דבר או שניים בתחום הרכבים. ברגע שהצלם מבין בתחום הרכב, הוא יודע איזה חוזקות להבליט בצילומים. למשל, נניח שלרכב מסוים יש 2 מפלטים כפולים מאחורה, צריך לצלם את זה, נכון? אגזוז כפול חייב צילום סקסי ומגרה, וזה בדיוק תפקידו של צלם הרכב.

 

מה אני צריך לדעת על צלם הרכבים שלי?

בין אם אתם צריכים צילום עבור חברת ליסינג, או צילום עבור מגרש מכוניות, צריך לדעת כיצד לצלם את הרכבים במגרש שלכם. יש לא מעט חברות מימון לרכב 100 אחוז בימינו, ככה שאתם חייבים להבדיל את עצמכם מהתחרות שם בחוץ. ובימים כל כך תחרותיים בכל תחום כמעט, אתם צריכים להוציא את התמונות הכי לוהטות של רכבים אשר משווקים על ידכם. בואו נבין דבר או שניים לגבי צלם רכבים מקצועי, צילום מכוניות ומה שבין לבין.

צילום רכבים מקצועי חייב להדגיש ולכלול בתוכו את כל החוזקות של הרכב. אבל יחד עם זאת, צילום רכבים מקצועי צריך גם למגנט ולמשוך את הלקוחות. אתם צריכים ליצור סט תמונות שיגרום לאנשים לרצות לנהוג ברכבים שאתם מציעים למכירה.

 

מה עוד חשוב לדעת מעבר לצילומי סטילס מקצועיים של רכב?

יחד עם השיווק של המכוניות על ידי צילם סטילס מקצועי, כמובן שגם חשוב לשקול לחיוב אלמנטים כמו סרטוני וידאו. בימים כל כך גרפיים ודיגיטליים, מומלץ להוסיף באתר האינטרנט גם סקירות רכבים מצולמות. אין ספק שזה ימשוך יותר לקוחות פוטנציאליים.

וכשמדברים על צילום רכבים, חשוב גם לדבר על סוג הציוד שאיתו מצלמים את הרכב. לעיתים, כל מה שעושה את ההבדל זה העדשה הנכונה. אל תתפתו לצלם רכבים באמצעות ובעזרת טלפונים ניידים. לא משנה עד כמה המצלמה איכותית במכשיר הנייד שלכם, זה עדיין מצלמה של מכשיר נייד.

 

מצלמות מקצועיות לצילום של מכוניות למטרת שיווק

בעזרת מצלמות מקצועיות ניתן לצלם תמונות פנטסטיות, אבל גם חשוב לעבוד עם הפילטרים הנכונים. במילים אחרות, חשוב לדעת כיצד לערוך את התמונות שצלם הרכבים מספק לכם. למעשה, חלק מהצלמים בכלל לא עוסקים עם תוכנות עריכה של תמונות.

אם אתם צריכים להעסיק את שירותיו של עורך תמונות מקצועי (בנוסף לשירותי צלם הרכבים), אל תחשבו פעמיים ועשו זאת. בשורה התחתונה, יהיה חשוב לעשות מה שרק אפשר בכדי לגבור על התחרותיות העזה הקיימת שם בחוץ כיום.

 

מצלמה מקצועית

השארת תגובה