בחירת חליפת בר מצווה מושלמת לצילומי מגנטים

החשיבות של חליפה

הבחירה לרכוש חליפה לטקס הבר מצווה היא בחירה סמלית. היא מתקשרת להגעה לגיל הבגרות ו"להצטרף למועדון" של לובשי החליפות, זאת לצד בחירה אסתטית שמכבדת את הרשמית של האירוע. חליפה מוצלחת היא כזו שתהיה מתאימה לצבעים של האירוע, בחירה כזו יכולה לייצר תמונות מוצלחות רבות למגנטים, אחד הזיכרונות המשמעותיים שלנו מהבר מצווה, שאנחנו רואים אותם כל פעם כשאנחנו הולכים למקרר.

 

הרצון של הנער

טקס בר המצווה חוגג ומסמל את ההתבגרות. ישנה חשיבות רבה לחליפה שמייצגת את הבחירות של חתן בר המצווה. החל מסגנון החליפה, הצבעים שלה ועד לפרטים הקטנים. כאשר הנער יהיה זה שבוחר את החליפה והיא תשקף את מה שהוא אוהב, הוא יהיה שמח יותר ויתאים יותר למרקם החברתי, דבר ששוב, יוציא כמה שיותר תמונות טובות.

כמובן שהבחירה שלו לא צריכה לבוא על פני מסגרת גבולות שהחלטתם מראש – סגנון הלבוש, הצבעים של האירוע או המחיר. בתוך הגבולות האלו – תנו לו. על אף שלהורים רבים יש את החזון שלהם מה הילד שלהם הולך ללבוש, ככל שהנער לא יהיה מרוצה, שמח, או קשור לסגנון של שאר האורחים – הדבר יתבטא כמובן גם בתמונות של האירוע.

 

מידות

משום שזהו גיל שבו מידות הגוף של הנער משתנות במהירות, כדאי לקנות את החליפה מעט זמן לפני האירוע, במטרה למנוע אי נעימויות בדמות חליפה שקטנה מידי על הנער. על אותו המטבע, לרכוש חליפה גדולה במתכוון עלולה להוביל למצב שבו החליפה לא יושבת טוב והנער "שוקע" בתוך החליפה. לכן יש לקחת מרווח ביטחון של כמה סנטימטרים אך לא יותר.

הגודל המושלם של החליפה יוכל לייצר תמונות רבות וטובות שבהם הן הנער נראה שמח ומאושר והן החליפה מתאימה לפרופורציות הגוף שלו – דבר הכרחי.

 

נוחות

נוחות היא פקטור מאוד משמעותי בבחירה של חליפה, ולכן על כל הפריטים להיות מספיק נוחים. רמת הנוחות שנדרשת כמובן משתנה מסוג טקס אחד לאחר, בטקס שכולל ריקודים וזמני עמידה רבים דרושה חליפה נוחה יותר מאשר טקס שרובו ישיבה.

כך או כך – כדאי מאוד לשים לב, שהמכנסיים של החליפה נוחים, כלומר לא צמודים מידי, מגרדים או רפויים מידי, שאפשר לקפל את החולצה במידה וחם ושהבד ממנה היא עשויה לא מגרד, שאפשר לעמוד על הנעליים שבחרתם לאורך הרבה זמן וכולי. הנוחות משתקפת בתמונות ומאוד ברור כאשר לנערים לא נוח בתוך חליפות בר מצווה שלהם.

הנוחות היא אחד הפקטורים המשמעותיים משום שבחירה לא נכונה בגדים, כאלו שלא נוחים מספיק יכולה להרוס את כל החוויה של הטקס ואת הכיף שנובע מחליפת בר מצווה.

כדאי לזכור בכלליות – הכל משתקף בתמונות המגנטים. על החליפה להיות נוחה ולשקף את הטעם של הנער, זה מוסיף המון.

 

לבוש אופנתי

השארת תגובה