צילום אירוע ביתי – מה הזוויות החשובות?

קניתם דירה חדשה? מזל טוב! אתם בטח מתכננים כבר את אירוע חנוכת הבית, עם בני משפחה וחברים ואולי לא חשבתם על זה, אבל גם צלם הוא חלק חשוב מהתמונה. גם אם לא מדובר על אירוע חנוכת בית, אירועים ביתיים הולכים והופכים נפוצים יותר מאז פרוץ משבר הקורונה. אנשים רבים מעדיפים לקיים אירוע מצומצם בבית, אבל לא רוצים לוותר על חווית האירוע וגם על תיעוד של הרגעים המשמחים.

הדירה החדשה כבר מסודרת ומוכנה, החוזה חתום ואפילו עורך דין קניית דירה, שעזר לכם בתהליך, הוא אחד מהמוזמנים למסיבת חנוכת הבית שאתם מתכננים. אז איך אתם יכולים להבטיח שהאירוע יהיה בלתי נשכח וגם להשאיר לעצמכם תיעוד איכותי ומרגש?

 

צילום אירוע ביתי לעומת צילום בסטודיו

צילום אירועים בגן אירועים, כמו צילום בסטודיו, מציע תנאים נוחים יחסית, מתאימים ליצירת תמונות איכותיות וגם סביבה מרשימה ומקושטת, שמעצימה את היופי ומבטיחה שתקבלו תמונות מרשימות במיוחד, אבל כשמצלמים בבית, רוב התנאים הללו לא קיימים, אז מה עושים?

שימוש בעדשות צילום מתאימות, מקצועיות כמובן מאפשר צלמים מקצועיים לצלם אירוע, גם אם הוא נערך בבית, באופן מרשים, מקצועי, מרגש ומלא יופי. אלה יכולות להיות מצלמות סטילס, או וידאו, אבל בכל מקרה, הציוד המקצועי עומד ללא תחרות מול הציוד החובבני ומאפשר צילום של תמונות באיכות מרשימה.

 

צלמים מקצועיים עושים את ההבדל

אבל אי אפשר להסתפק רק בעדשות וציוד צילום מקצועי, כי המקצועיות האמיתית נמצאת דווקא אצל הצלמים עצמם. צילום מקצועי מאופיין בבחירה של זוויות צילום מיוחדות, זיהוי רגעים מיוחדים ולכידה מוצלחת שלהם, שימוש נכון בתאורה, בחירה חכמה של פריימים מרגשים ועוד. צלם אירועים מקצועי, גם אם הוא מצלם אירוע בבית שלכם, יודע כיצד לחבר את כל הנקודות הללו לכדי סט צילום אחד, מלא ברגעים מלאי יופי שאותם הוא לוכד בעדשת המצלמה.

 

את מי צריך לצלם?

עם כל הכבוד לאורחים הנכבדים (ויש כבוד) מרכז הבמה שייך לבעלי האירוע, במקרה הזה לבעלי הבית ולכן צלם מקצועי מתמקד בעיקר בהם והאינטראקציה שלהם עם האורחים.

במילים אחרות, כדי להיכלל באלבום של האירוע, האורחים צריכים קצת לרקוד אתכם, לשבת אתכם לכוסית משקה, להתחבק אתכם בכניסה ולהיות חלק מהעניינים. כדי לעשות את העבודה כמו שצריך, צלם מקצועי צריך כמובן לשוחח אתכם לני האירוע ולקבל מכם מידע אודות האנשים שאתם רוצים לתעד והרגעים החשובים במהלך האירוע שאותם אתם רוצים ללכוד.

 

לסיכום

אירוע מרגש יכול להתקיים גם בתוך הבית שלכם, עם מספר קטן של מוזמנים, אוכל טוב, מוסיקה אהובה וחברה טובה. צילום מקצועי של האירוע יאפשר לכם להנות לטווח ארוך מהחוויה המיוחדת, לנצור אותה לבלכם וגם באלבום התמונות ואז לחזור להיזכר בה כל פעם מחדש.

 

5 עורכי דין בחדר

השארת תגובה