צילומי גרילים – המדריך המלא

השימוש בגרילים ביתיים הופך לאחרונה לשכיח יותר ויותר. אם בעבר המנגל הפשוט הקטן והמוכר היה המוצר הפופולארי ביותר בישראל, כיום אנחנו עדים להתרחבות תופעה של שימוש בגריל פחמים וגריל גז מקצועיים ואיכותיים.

 

סיבות לשימוש עולה וגובר בגרילים איכותיים

ניתן לחשוב על שלוש סיבות מרכזיות לכך, שתיים מהסיבות קשורות לימים כתיקונם והסיבה השלישית קשורה, איך לא, לעידן הקורונה.

 

עולם הבישול הופך מקצועי יותר

השפים, המסעדות ואיכות האוכל שניתן למצוא פה בישראל לא מפסיק לעלות ברמה. הבישול כבר הפך לתחום נחשק ולא מטלה כפי שהיה פעם.

כולם רוצים לבשל, כולם אוהבים לבשל, כולם רוצים לעשות את זה ברמה גבוהה. לכן, אנו עדים לשימוש גובר בגרילים ביתיים ומקצועיים.

 

תופעת האינסטגרם

בהמשך לנקודה הקודמת, היום כולם אוהבים לצלם, לתעד ולהתרברב באוכל, בארוחות ובמנות שהצליחו להכין. הקולינריה לא מסתיימת אך ורק בהכנה ובאכילה, נדבך חשוב לא פחות הוא החוויה התקשורתית שמסביב, התמונה, הפוסט, הסטורי והתגובות.

לצורך כך, המנגל הישן שיושב על הרצפה עם כמה פחמים כבר לא מספק את הסחורה. כמעט בכל בית ישראלי ניתן למצוא גריל פחמים או גז, מקצועי ואיכותי, אבל לא פחות חשוב כזה שנראה היטב בתמונות.

 

קורונה

איך אפשר שלא להזכיר את הוירוס ששינה את חיינו. הקורונה סגרה את שערי המסעדות ובתי הקפה, כמו כן היא גם סגרה את האפשרות לצאת לקמפינג בחוף הים או בחיק הטבע.

כולנו למעשה נמצאים בבית ולכן תופעת הבישול בבית הופכת לרחבה יותר בימים אלו. משפחות שעד מרץ האחרון לא הרבו בארוחות על האש ביתיות, החלו להתמקצע ולהשקיע בציוד איכותי שתואם את מספר הפעמים הרב של ארוחות "על האש" בבית.

 

איך לצלם גרילים?

בין אם אתם רוצים למכור ולשווק גרילים ביתיים ובין אם אתם רוצים להתרברב בגריל הפחמים הביתי שלכם, אנחנו כאן כדי לתת כמה דגשים שחשוב להקפיד עליהם כדי שצילום הגריל ייצא איכותי. כפי שצוין לעיל, הנראות בימינו חשובה, חשובה מאוד.

 

תאורה

לא מעט פעמים יוצא לנו לעשות "על האש" בשעות הלילה, במידה שאנו רוצים לצלם את הגריל הביתי, חשוב להקפיד על תאורה איכותית שתופנה כלפי הגריל. אור טבעי, שמשמעותו צילום בשעות היום, הוא תמיד מבורך ועוזר לנראות המוצר.

 

זום אווט

אם רכשתם גריל ביתי, או שברצונכם לפרסם ולשווק גריל חדש ומקצועי, חשוב לצלם את הגריל מזווית רחוקה, זווית שתמחיש היטב עד כמה הגריל גדול ויעיל. אם תצלמו מקרוב, רק רשת ולהבה, לא ניתן יהיה להבדיל בין גריל ביתי איכותי לסתם מנגל עומד.

 

עם בשר

"תדאגו שהתמונה לא תהיה משעממת, שיהיה בה בשר!". את המשפט הזה תוכלו לשמוע בכל מדריך צילום, כמובן שהוא רלוונטי גם לצילום גרילים ביתיים, רק שפה תצטרכו לדאוג שיהיה אשכרה בשר על הגריל.

 

גחלים דולקות בגריל

השארת תגובה