לא נהנים מספיק מהמרפסת שלכם? זה מה שאתם צריכים שם

יש לכם מרפסת אבל אתם לא נהנים ממנה? אולי חסר בה כמה תוספות שיעזרו לכם להנות ממנה יותר. הנה כל מה שאתם צריכים כדי שתוכלו להנות מהמרפסת שלכם הפכו אותה למקום לאכול בו

המרפסת שלכם יכולה להפוך למטבח השני שלכם ואפילו למטבח העיקרי. זה יהיה עדיף בעיקר אם יש לכם מטבח קטן שבו אתם מרגישים מוגבלים בבישול. היתרון הנוסף של להכין אוכל במרפסת הוא גם שזה מקום פתוח כך שיהיה מקום לכלל האדים להשתחרר, ולא תצברו ריח לא נעים בבית בעיקר אם אתם רוצים לצלות בשרים. תוכלו לקנות מטבח שלם שיותאם עבור המרפסת שלכם ובו תוספות כמו גריל שאפשר להציב רק בחוץ.

גם אם יש לכם מטבח מספק ומדהים, עדיין תוכלו לקנות גריל מסוגים שונים או מעשנת ולנצל את המרחב הפתוח לצלייה של בשרים ועופות. כך תהפכו את המרפסת המשעממת שלכם למרחב מהנה אליו תוכלו להזמין חברים ומשפחה, וליהנות מארוחת BBQ מושלמת. במידה ואתם מתלבטים מה הכי יתאים למרפסת שלכם תוכלו להיכנס לאתר https://www.bbq.co.il/גריל-גז-למרפסת/ ולמצוא שם את כל האפשרויות המושלמות עבורכם.

 

הוסיפו לה רהיטים

מה שווה במרפסת אם אי אפשר לשבת בה? מרפסת ללא מרחב ישיבה מסודר היא מרפסת מבוזבזת. אז אחרי שהפכתם את המרפסת שלכם למרכז הבשר המושלם, אתם צריכים לדאוג שיהיה לכולם איפה לשבת כדי להנות מהאוכל החם. זה הזמן לרכוש רהיטים חדשים ומעוצבים עבור המרפסת שלכם.

רהיטים מעוצבים יגרמו לכם לרצות לשבת יותר במרפסת ולא רק בזמן ארוחות, ותוכלו ליהנות מהאוויר הפתוח מתי שיתחשק לכם גם אפילו לקפה של הבוקר. כדאי לכם להשקיע בעיצוב של הרהיטים שיהיו בדיוק בטעם שלכם כך שההנאה מהמרפסת רק תגבר ותרצו לנצל אותה עוד ועוד.

 

ירוק יעשה את ההבדל

כדי להגביר את ההנאה מהמרפסת שלכם כדאי שתשקלו גם להוסיף לה צמחייה. צמחים יוסיפו צבע ורעננות למרפסת וגם יהפכו אותה למרחב רגוע ונעים יותר בזכות הסגולות המרגיעות של הצמחים. במידה ואין לכם אדמה לשתול בה במרפסת תוכלו פשוט לקנות עציצים. שימו לב שהעציצים יכילו את הצמחים שקניתם בגודל המתאים ולא יהיו קטנים מידי.

הצמחים לא חייבים להיות רק לנוי אלא גם ניתן לבחור בצמחים שבהם תוכלו להשתמש כמו שיחי ועצי פרי או תבלינים. צמחים בעלי שימוש יגבירו את ההנאה שלכם במרפסת, רק אל תשכחו להשקות אותם.

 

הוסיפו אביזרים נוספים

כדאי לחשוב על דרכים נוספות לקשט את המרפסת שלכם שתהפוך אותה למהממת ולמהנה יותר. דוגמאות פופולריות לכך יכולות להיות נורות לד, תאורה צבעונית, פופים, פסלונים בצורת גמדים ועוד. הכי חשוב שתשימו לב שהאביזרים שאתם רוכשים יהיו כאלה שיעמדו בתנאי האקלים במרפסת שלכם ולא ייהרסו.

 

בשר על האש

השארת תגובה