המדריך המלא לצילום תכשיטים

תמיד תהיתם לעצמכם איך טבעות אירוסין נראות כל כך מדהים ונוצצות במיוחד בקטלוגים ובפרסומות בטלוויזיה מאשר בחיים האמתיים. איך טבעת היהלום שלכם לא נראית כזאת מהממת בתמונה שצילמתם בעצמכם כמו הטבעות בתמונות באותם מגזינים, קטלוגים, אתרי האינטרנט או הפרסומות.

צילום תמונות תכשיטים אינו קל כמו שזה נשמע עד שהצלם מבין ומבנה את המפתחות לצילום תמונות נהדרות מהם – חדות, תאורה וחשיפה – וכיצד להתאים אותם בכל סיטואציה בכדי להשיג את התמונות הטובות ביותר האפשריות.

אבל אל דאגה – זה לא מסובך כמו שזה נשמע. כל עוד כבר צברתם ניסיון רב בצילום במצב ידני במצלמה הדיגיטלית שלכם, אתם לעקוב אחר המדריך המלא לצילום תכשיטים יכולים להתחיל לצלם תמונות מרשימות יותר של תכשיטים בעזרת הטיפים שלהלן. הטיפים הבאים לא רק ילמדו אותך לצלם תכשיטים, אלא גם יעזרו לך להבין מה גורם להם להיראות טוב יותר בתמונות.

תכשיטים

 

המדריך המלא לצילום תכשיטים:

נקה את התכשיטים שלך

השלב הברור הראשון לצילום תמונות תכשיטים יפות הוא לוודא שהעדשה שלכך נקייה ומלוטשת. מה שאולי לא נראה מובן מאליו בעין בלתי מזוינת יתגלה בתמונות המפורטות ביותר שצולמו על ידי המצלמה הדיגיטלית שלך.

אלא אם כן הפריטים שלך זקוקים לניקוי רציני, אתה יכול פשוט להסיר אבק ולהוסיף ברק לתכשיטים שלך על ידי ניגובם במטלית כותנה רכה ולח או מיקרופייבר לפני הצילום.

השתמש בעדשת מאקרו

הציוד החשוב ביותר שתצטרכו בדרך כלל לצורך צילום תכשיטים הוא עדשת מאקרו. בעת צילום עם עדשות מאקרו תואמות מבטיחות שתקבלו את התמונות המרהיבות ביותר מעבר לגודל החיים, וזו הסיבה שהן לא זולות.

תשאיר את זה פשוט

הדרך הטובה ביותר להציג את מלוא התהילה של תכשיט ולגרום לו להתבלט היא לצלם אותו לבד. זה נכון במיוחד לחלקים שכבר קורים הרבה מבחינת הצבעים, הניצוצות והעיצוב שלו. במקום לסבך את הצילום בתכשיטים אחרים או ברקע שעשוי להסיח את דעתך, נושא התכשיטים שלך עשוי להיות טוב יותר עם מערך מינימליסטי.

ייצב את המצלמה שלך

הדרך הטובה ביותר להבטיח שהתמונות שלך יוצאות חדות במגע היא להשתמש בחצובה ורצוי לשחרר תריס מרחוק כדי לייצב את המצלמה שלך. לא זו בלבד שתמנע את ניעור המצלמה, אלא שהיא גם תעזור לשמור על הנושאים שלך ממוסגרים באותה צורה בדיוק כך שתוכל לקבל זמן קל יותר להתאים את המיקוד שלך ולשנות את התאורה שלך (עוד על אלה בהמשך).

התמקד בדיוק

המטרה הרגילה היא להדגיש את כוכב התכשיטים שלך, כמו היהלום הראשי או הקסמים על צמיד, כך שאתה סביר שתשתמש בפוקוס האוטומטי עליהם. עם זאת, גם במקרי תקריב, המיקוד עדיין לא יכול להיות, כך שתצטרך לאמת זאת לאחר מכן על ידי עיון בתמונה והתקרב למבט מקרוב. אם זה לא מדויק, פוקוס מחדש, אימות ונעל אותו.

השארת תגובה