הזמנות לחתונה בשקל: האם כדאי להשקיע בהזמנה וכמה זה יעלה לי?

מתלבטים האם להשתמש בשיטת ההזמנות לחתונה באמצעות הדואר? רוצים לעשות זאת בצורה יותר יעילה ויותר חסכונית? ריכזנו עבורכם מספר אפשרויות להזמנות בחתונה.

האם כדאי לי להשקיע בהזמנות לחתונה?

יום החתונה קרב ובא. אחרי סגרתם אולם מאחת אולמות האירועים במרכז והחלטתם מי המוזמנים שאתם רוצים שיגיעו לחגיגות החתונה לקחת איתכם חלק, אתם צריכים להודיע להם. הדרך המסורתית והמוכרת ביותר היא באמצעות מכתבים. מכתבים נשלחים בדואר, ומכילים את ההזמנה המעוצבת לחתונה שלכם. כמו כן, בחלק גדול מן החתונות משמש אותה מכתב הזמנה ככרטיס כניסה לאירוע.
בשנים האחרונות אנו עדים לפיצ'רים חדשים ולאפשרויות חדשות בתחום ההזמנות. החל מהודעות שנשלחות למספרי הטלפון של המוזמנים. היתרונות לשיטה זו הם רבים – חיסכון בנייר, הודעת תפוצה שמגיעה בוודאות לכל מוזמן, אפשרות לדעת האם המוזמנים קיבלו את ההודעה (ניתן לבקש אישור לקבל ההודעה על ידי שליחה של מסרון חוזר ללא עלות) וכו'.

האם כדאי להשקיע בהזמנות לחתונה? אין לכך תשובה ברורה וחד משמעית. יש לא מעט אנשים שרואים בהזמנות לחתונה בפורמט הישן (של הזמנה בדואר) כמשהו בערך ערך סנטימנטלי גדול יותר, ולכן הם יעדיפו להשקיע בהזמנות לחתונה. כיום, אנו רואים יותר ויותר אנשים שעוברים לפורמט החדש שהוא שליחת ההזמנות באמצעות הודעת טלפון.

הזמנה

כמה זה אמור לעלות לי?

לגבי שירות ההזמנות והתמחור שלו, מדובר במשהו משתנה. לצורך העניין, אם תחליטו לבצע את השיטה החדשה, שבה אתם יכולים לשלוח את ההזמנות דרך הטלפון הנייד – המחיר שתצטרכו לשלם יהיה מושפע מכמות המסרונים שאתם שולחים ומכמות המוזמנים (ישנה אפשרות לשלוח X זמן לפני יום החתונה הודעת תזכורת לקהל המוזמנים). מנגד, שיטת ההזמנות המסורתית יותר – באמצעות מכתבים שנשלחים בדואר, גם היא מבוססת על כמות ההזמנות שאתם מוציאים (ככל שמספר ההזמנות יהיה גדול יותר כך גם התשלום יגדל).

התשלום הממוצע בשני המקרים על הזמנות לחתונה נע באזור הכמה מאות שקלים. באירוע כמו חתונה, שאתם רוצים שהכול ייצא מושלם, אולי כדאי ועדיף להשקיע עוד כמה מאות שקלים (הרי גם ככה השקעתם אלפי שקלים בחתונה שלכם עד כה) על מנת לוודא שכל המוזמנים אכן יגיעו לחגוג עימכם את האירוע המשמח. על מנת לקבל את המחיר האטרקטיבי ביותר, תוכלו לחפש במגוון רחב של אתרים באינטרנט עד שתקבלו את המחיר האטרקטיבי ביותר עבורכם ובהתאם לאירוע שלכם. כיום, בגלל ריבוי החברות החדשות שנפתחות במטרה להעניק שירותים כאלה, המחירים ירדו באופן משמעותי ואתם יכולים למצוא מחירים אטרקטיביים ועסקאות משתלמות בשתי השיטות – גם בשיטה המסורתית יותר על ידי שליחת מכתבי הזמנות בדואר, וגם בשיטה המודרנית והחדשה יותר שמבוססת על שליחת מסרונים לטלפונים הניידים של כלל המוזמנים.

השארת תגובה