השכרת ציוד לאירועי הקיץ שלכם

עונת הקיץ החביבה עלינו במיוחד בתור ישראלים הגיעה אלינו, והשנה יותר מתמיד אנחנו צריכים לחשוב על פתרונות יצירתיים למגוון אירועים.

אם רק עד לפני חצי שנה היינו יכולים לסמוך על אולמות האירועים, על פעלטונים שונים עם ג'ימבורי ואפילו על המסעדות השונות, הרי שהיום בעקבות הגבלות משבר הקורונה עדיף שכמה שפחות נהיה במקומות זרים עם אנשים זרים, אלא בחצרות הבתים או בבתים עצמם עם האנשים הקרובים אלינו.

כדי שלא יפגעו האירועים השונים, השכרת ציוד לאירועי הקיץ שלכם היא אפשרות לא פחות ממושלמת לקיץ שבו החגיגות מקבלות טוויסט קצת שונה.

 

אבל איך בכלל עושים אירועים במצב הזה?

אז נכון, המצב הוא בהחלט לא פשוט אבל זה ממש לא אומר שעולם האירועים מושבת. כבר מרגע תחילתו של המשבר גילו אנשים נחישות ויצירתיות שאיפשרו להם לחגוג בגדול גם באירוע קטן, והשכרת ציוד היא הדרך היום לעשות את זה כמו שצריך.\

 

השכרת ציוד לאירועי הקיץ שלכם

אירועים כמו ימי הולדת, בר או בת מצווה, ימי נישואין ואפילו חתונות נערכים היום בחצרות הבתים הפרטיים ובגינות, והשכרת ציוד יכולה להשלים את התמונה הזו. במקום להסתפק כאן בכמה מחצלות ולקוות למזג אוויר נעים, השכרת ציוד לאירועים האלו יכולה לעשות את ההבדל.

במסגרת השכרת ציוד לאירועי הקיץ תוכלו להנות ממזגנים ניידים, כסאות ישיבה, שולחנות עגולים, ציוד תאורה, גנרטורים, אוהלי הצללה ועוד – ואלו רק הפריטים הטכניים של האירוע.

 

ומה לגבי קצת כיף?

השכרת ציוד לאירועים לא מסתכמת רק באלמנטים של נוחות לאורחים שלכם, אלא גם יכולה להוסיף נפח לאירוע עצמו. השכרה של מתקנים מתנפחים, מתקני ג'ימבורי, משקפי מציאות מדומה VR, עמדות של WII, סוני פליסטיישן, סימולטורים של מרוצי מכוניות, משחקי ספורט ונופש פעיל, שולחנות משחק כמו כדורגל שולחן, טניס שולחן, או הוקי אוויר, פופים ופינות ישיבה נמוכות ונוחות ועוד.

 

איפה אני אעמיס את כל אלו?

כשמדברים על השכרת ציוד לאירועים הרבה פעמים נלווה לעניין הזה חשש של איך בדיוק שוכרי הציוד יצליחו להתמודד עם כל כמות הציוד. אל דאגה – חברות השכרת הציוד השונות מאפשרות שימוש גם בשירותים של שינוע בהובלה ובהעמסה בסוף האירוע, וכמובן פריקה במקום האירוע.

 

ומה לגבי האוכל?

אם אתם רוצים להיות גם אלו שמגישים את האוכל לאורחים. יש לכם מספר אפשרויות שוות:

 

קייטרינג –

אם בא לכם ללכת על האפשרות הכי קלה, קייטרינג טוב יעשה בשבילכם את העבודה. הוא אמנם יקר יותר מהכנה עצמית אבל הם יחסוך לכם לא מעט טרחה.

 

על האש –

אירוע קיץ טוב ללא ספק משתדרג בזכות על האש אותנטי וטעים. בעזרת גריל פחמים טוב כמו של WEBER, אתם יכולים להגיש לאורחים מגוון מטעמים בין אם טבעוני או בשרי.

 

נשנושים –

אם אתם הולכים על אירוע קטן וקליל, יכול להיות שחטיפים ופירות יספיקו לכם. כי אין כמו אבטיח קר בקיץ חם.

 

עמדת אוכל

השארת תגובה