דיסק און קי בצורות כמתנה ייחודית לחתן, הכלה ולכל בעל אירוע

אחרי שנה לא פשוטה, בה כל סוג של התכנסות המונית או חגיגה היו בגדר אירוע אסור, לאט לאט עם ישראל חוזר לשגרה. יותר ויותר חתונות, ימי הולדת עגולים ואירועי בר ובת מצווה נקבעים לשבועות ולחודשים הקרובים והביקוש לצלמים לכל אותם אירועים שב ועולה. מדוע כדאי להיערך

 

היתרונות שבשימוש בדיסק און קיי

 

כצלמי אירועים, בוודאי רבים מכם מעבירים את הצילומים שצילמתם ללקוחות שלכם במגוון רחב של דרכים. חלק מעדיפים עותקים קשיחים של התמונות או אפילו אלבום, אחרים יעדיפו קישור למקום בענן, ואחרים אף יבחרו באפשרות של שליחת התמונות באמצעים שונים בדואר האלקטרוני.

עם זאת, תמיד כדאי בנוסף לכל אלו גם להעביר ללקוחות את התמונות מרוכזות על דיסק און קיי בודד. באמצעות העברה שכזאת תוכלו להעניק ללקוחות תמונות רבות כבר בליל האירוע ולאפשר להם לשאת איתם את התמונות באמצעי נוח, זמין וקומפקטי.

 

סוגים של דיסק און קיי

 

אם אכן החלטתם להעביר לבעלי השמחה את התמונות על דיסק און קיי ולא להסתפק בהעברה במייל או שיתוף באמצעות הענן, אתם בוודאי שואלים את עצמכם איזה דיסק און קיי כדאי לבחור לביצוע המשימה שכו היום ניתן למצוא בשוק סוגים רבים של התקני דיסק און קיי.

כך למשל ניתן למצוא היום בשוק דיסק און קיי שניתן להגן על התוכן שלו באמצעות סיסמה וכן דיסק און קיי שניתן לחבר ישירות לטלפון החכם.

 

דיסק און קיי צורני – עולם שלם של אפשרויות

 

עם כל הכבוד לדיסק און קיי המוגן בסיסמא ולדיסק און קיי שמתחבר ישירות לטלפון החכם, כאשר אתם כצלמים מחפשים דיסק און קיי להעניק ללקוחות שלכם ביום האירוע המיוחד, דיסק און קיי צורני הוא הבחירה האולטימטיבית.

בהזמנת דיסק און קיי צורני אתם למעשה יכולים לבחור את כל האספקטים שקשורים לנראות של ההתקן, לרבות הצבע של ההתקן, הצורה שלו ואפילו לעטר את ההתקן בהדפס או חריטה.

כך למשל אתם יכולים להזמין כמות גדולה של התקנים מעוצבים עם הדפס של שם העסק שלכם, או לבחור עיצוב אישי פר לקוח ולהעניק לזוג אשר מתחתן למשל התקן עם השמות שלהם ותאריך החתונה.

 

מהו היתרון שבשימוש בדיסק און קיי צורני

 

בין אם אתם בוחרים להזמין התקנים עם שם בית העסק שלכם או להזמין דיסק און קיי עם עיצוב מותאם לפני כל אירוע, עבור הלקוחות שלכם מדובר בערך מוסף, בין אם הוא מקרין בחיוב על המקצועיות והמיתוג של בית העסק שלכם, או מרגש אותם בשל תשומת הלב האישית לה זכו.

אז רגע לפני שעונת החתונות נכנסת לשיאה, ומשקי בית רבים בישראל יתחילו לחגוג את בר או בת המצווה של הילד או יום הנישואים של סבא וסבתא באירוע מושקע, כנסו לאתר של מה באלי (https://ma-bali.com/category/flash-drives/דיסק-און-קי-צורני) והזמינו עוד היום דיסק און קיי צורני שישדרג ללא היכר את העסק שלכם.

היתרונות שבשימוש בדיסק און קיי

 

השארת תגובה