צילום בוק בת מצווה

בוק בת המצווה הוא לא דבר שכדאי לוותר עליו, מעבר להיותו יום חוויתי במיוחד – הוא יעניק לכלת השמחה ולכם כמשפחה מזכרת מדהימה מהאירוע המשמח. ריכזנו בשבילכם את כל השאלות החשובות שיעזרו לכם להפיק את הבוק המוצלח ביותר, כך שתוכלו להגיע מוכנים.

בוק בת המצווה הינו חלק בלתי נפרד מהחגיגות בת המצווה. הרי בת המצווה זו לא עוד יום הולדת רגילה, מכיוון שהיא מסמלת על המעבר המרגש בין הילדות לבגרות. בוק בת המצווה נועד לציין בדרך מיוחדת את השלב שבלאו הכי חולף במהירות, ויעניק לנערה ולכם כמשפחה מזכרת מדהימה מגיל ההתבגרות.

כדי שהחוויה אכן תהיה מוצלחת והתוצאה תצא מושלמת, ישנם מספר דברים שכדאי מאוד להקפיד עליהם, במיוחד בכל הנוגע לבחירת הצלם ומיקום הסט. במאמר הבא נסביר כל מה שצריך לדעת על מנת להפיק את הבוק המושלם שכל נערה חולמת עליו.

 

מה זה בוק?

בוק הוא סוג של ספר, או אלבום תמונות. המילה "בוק" היא מילת סלנג שלקוחה מהשפה האנגלית, ופירושה בשפה העברית היא "ספר", אך הפירוש מתייחס לסדרת תמונות של דוגמניות בדרך כלל, בבעלותה של כל דוגמנית מצליחה יש מספר בוקים במספר סגנונות שונים.

בוק תמונות נועד להעביר את התדמית של המצולמת, ולא להציג רק את המראה החיצוני שלה. כלומר, צלם מקצועי באמת ידע להעביר דרך התמונות את אופייה וסגנונה של המצולמת כך שיבלוט דרך התמונות החוצה, ולהבליט את התחושות שהיא מעבירה באופן ייחודי לה.

 

בוק בת מצווה

בוק לרגל בת המצווה הוא חלק בלתי נפרד מהחגיגה, מעבר לעובדה שיום הצילומים וההכנות לקראת הבוק מעניקה לכלת השמחה חוויה ייחודית ומהנה במיוחד שאינה מתנסה בה בדרך כלל, הבוק יהווה עבורה ועבור כל המשפחה מעין מזכרת מרגשת וחד פעמית שיישאר עמכם לשנים רבות לאחר מכן.

כעת נשאלת השאלה – כיצד עושים זאת בצורה הטובה ביותר, ואילו שירותים של אנשי מקצוע למעט הצלם תצטרכו על מנת לקבל את הלוק המושלם.

 

מאפרת ומעצבת שיער מקצועית

על מנת להוציא בוק מקצועי ואיכותי באמת, מומלץ להיעזר בשירותיה של מאפרת ומעצבת שיער מקצועית.

כיום ישנן מאפרות ומאפרים בשוק אשר מציעים את השירות הספציפי של איפור ועיצוב שיער לבוק בת מצווה, על מנת למצוא מאפרת מקצועית וטובה – ערכו סקר שוק קצר ונסו למצוא המלצות אודות המאפרת, וודאו כי אכן יש לה ניסיון באיפור ועיצוב שיער  לנערות בגיל המצוות.

 

סטיילינג מקצועי

חוץ מהאיפור המושלם, על מנת שהבוק יצא מוצלח באמת – מומלץ להיעזר בשירותיה של סטייליסטית אשר מתמחה בסטיילינג לנערות בגיל המצוות. הסטייליסטית תדע כיצד לבחור את הבגדים הנכונים שיבליטו את אופייה של הנערה ויתכתבו בצורה מושלמת עם הסגנון הייחודי שלה.

לאחר שמצאתם את אנשי המקצוע הללו, כעת עליכם למצוא צלם שיצלם את בוק בת המצווה המושלם.

 

צלם מקצועי לבוק בת מצווה

כיום ישנם צלמים רבים אשר מציעים את שירותיהם לצילום בוק בת מצווה. על מנת למצוא אחד מוצלח באמת, מומלץ להקפיד על הדגשים הבאים – שכן לא כל צלם ידע לספק לכם את התוצאה שאתם מבקשים.

עבודות קודמות כאשר אתם יוצרים קשר עם צלם, בקשו לעיין בעבודות קודמות שלו – על מנת שתוכלו להבין האם סגנון הצילום שלו אכן מתאים לכם, והאם התמונות אכן איכותיות וטובות.
המלצות מלקוחות עבר זהו דגש חשוב ביותר, מכיוון שמדובר בנערה בגיל המצוות, ומכיוון שלא כל הנערות מרגישות לגמרי בנוח אל מול המצלמה, חשוב שהצלם יידע כיצד לייצר נוחות ורוגע עם הנערה. בקשו ליצור קשר עם לקוחות קודמות של הצלם ושאלו אותן האם הרגישו בנוח בנוכחותו, האם ידע כיצד להכווין אותם בצורה רגועה ונינוחה אל מול המצלמה, והאם החוויה הכוללת שלהן עמו הייתה חיובית.
ניסיון בתחום לא כל צלם עם מצלמה טובה ידע להפיק בוק איכותי. חשוב מאוד שלצלם יהיה ניסיון רב בצילומי בוק בת מצווה, כפי שציינו, צילום בוקים הוא אינו דבר פשוט, במיוחד כשמדובר בילדה בת 12 וחסרת ניסיון בעמידה מול מצלמה. על הצלם לדעת לתת את ההכוונות הנכונות, להשרות נוחות בסיטואציה שעלולה לעתים להיות מעט מביכה עבור הנערה, ולדעת כיצד להפיק תמונות באיכות גבוהה שתעביר את אופייה וסגנונה האישי של הנערה דרך התמונות.

 

כמה עולה לצלם בוק בת מצווה?

המחירים ישתנו בהתאם לבחירת הצלם שלכם, וכן בבחירת שאר אנשי המקצוע שפירטנו למעלה. ככל שהצלם יהיה מקצועי, בעל ניסיון בתחום ומבוקש יותר, כך כנראה ששירותיו יהיו יקרים יותר, אך ההשקעה בהחלט תשתלם.

בנוסף, המחיר ישתנה בהתאם לבחירת הסט, ישנם סטודיואים רבים ברחבי הארץ אשר מציעים שירות מלא – איפור ועיצוב שיער מקצועי, סטיילינג וצילום הבוק בחבילה אחת, אך אם תעדיפו לבחור את אנשי המקצוע בעצמכם, ולאחר מכן לבחור את הסט באופן עצמאי, כנראה שהמחיר יהיה גבוה יותר.

בשיחת הטלפון הראשונית שלכם עם הצלם, ולאחר שהחלטתם שאתם אכן רוצים להשתמש בשירותיו, בקשו ממנו הצעת מחיר מסודרת וספרו לו על איזה סט חשבתם (בחיק הטבע, בחוף הים וכו') והצעת המחיר שלו תהיה בהתאם לכל המשתנים הללו.

השארת תגובה