איך מומלץ להתאפר כך שהתמונות יצאו טוב

מתכננים אירוע בקרוב ורוצים שהכול בו יהיה מושלם? אם כך, אין ספק שחלק ממה שצריך לחשוב עליו זו גם השאלה איך אתם מתאפרים ומי יהיה הצלם שיצלם אתכם. אין כל ויכוח על כך שבוודאי יגיעו לאירוע שלכם אורחים עם טלפונים ניידים שיוכלו לצלם לא מעט, אך כמובן שבסופו של דבר יש הבדל בין צילום חובבני ובין מה שיכול לעשות בעבורכם צלם לאירועים מקצועי. לכן אנחנו מציעים לכם לא לוותר על שירותיו של צלם מקצועי, כי אחרי הכול, זו המזכרת שתישאר מכל החגיגה שלכם. זה לא משנה אם האירוע הקרוב זו החתונה שלכם שחיכיתם לה כל כך הרבה או שמדובר על כל אירוע אחר, כי מה שבטוח זה שגם תרצו להתאפר. אם בעבר רק נשים היו מתאפרות לקראת צילומים של אירועים כאלה, הרי שהיום גם גברים עושים זאת ובהחלט כדאי לקחת בחשבון את סגנון האיפור. השאלה איך התאפרתם תשפיע מאוד על התוצאה הסופית ולכן אין כאן מקום לפשרות.

עושים הכול כדי למנוע ״הברקות״

הרבה פעמים קורה שזוג התאפר בצורה יפה, השקיע בכל הבגדים הכי איכותיים שיש אך בסופו של דבר, ברוב התמונות, הם נראים כאילו יש להם פנים מבריקות או אפילו מזיעות. כדאי לדעת שיש מה לעשות בנידון ויש לא מעט סוגים של איפור שבהם תוכלו לעשות שימוש בכדי להימנע מטעויות כאלו. לדוגמה, אם תשתמשו בפודרה זה ימנע את עניין ההברקה ואם תעשו שימוש במייק אפ כמה שיותר חזק ועמיד, זה יגרום לכך שלא תיראו מזיעים. לכן חשוב לקחת בחשבון את הנושא הזה ולעשות בסיס טוב לאיפור כולו, כי זה לא באמת הגיוני שתשקיעו כל כך הרבה ובסופו של דבר לא תצאו יפים.

איכות האיפור

הנקודה הבאה שכדאי להתעכב עליה, היא כמובן איכות האיפור. אם תעשו שימוש באיפור זול שקניתם בחמישה שקלים ולא תשקיעו, עלול מאוד להיות שהוא לא יחזיק מעמד. זה נכון שמשמעות הדברים היא שיהיה עליכם להשקיע עוד כספים גם באיפור, אך יש לכך חשיבות וזה ישפיע על התוצאה הסופית. חשוב להבין שאין קיצורי דרך ואין חיסכון כאן, שכן איפור שאינו איכותי לא רק שאינו מחמיא, אלא הוא גם לא מחזיק מעמד ולא עובר את עדשת הצלם בצורה מספיק יפה וטובה. לכן כדאי לבדוק מי ייצר את האיפור שבו אתם עושים שימוש, איך נכון יהיה להשתמש בכל אחד מהחומרים והאם צריך למרוח תמיד בסיס או לא. כל הפרטים האלה אומנם דורשים זמן והתעסקות, אך חבל לוותר עליהם כי הם ישפיעו על התמונה הסופית שתישלח אליכם אחרי החגיגה.

פנו לסטודיו מקצועי לאיפור

חשבתם לרגע לחסוך כסף על האיפור ולנסות להתאפר לבד? אם כך, כדאי שתדעו שזו לא בחירה נכונה. אין ספק שיש אנשים שיש להם כישרון טבעי ליופי, לעיצוב ולאיפור, אך בסופו של דבר אין תחליף לאנשי מקצוע שיעשו את העבודה הזאת עבורכם. בסטודיו מקצועי לאיפור יידעו לא רק לאפר אתכם בצורה נכונה אלא גם יעזרו לכם לבחור את סגנון האיפור המחמיא לכם ביותר. משמעות הדברים היא שאומנם תשלמו לא מעט על השירות, אך התוצאה הסופית תיראה לעין. אנשי מקצוע שמאפרים לקוחות מזה שנים יודעים לבחור את הצבעים, את המרקמים וגם יודעים לאפר בצורה מושלמת, מה שמוביל בסופו של דבר לתוצאה שאי אפשר להתעלם ממנה ולתוצאה שנעים להסתכל עליה גם אחרי הרבה שנים.

בחרו בקפידה את המאפרים שלכם

יש הרבה מאוד אנשי מקצוע שעובדים בתחום האיפור בכל הארץ אך האמת היא, שלא כולם עושים עבודה מספיק טובה. לכן, בבואכם לבחור סטודיו לאיפור לקראת החתונה, או לקראת כל אירוע אחר, אנחנו מאוד ממליצים לכם לבדוק אל מי אתם מתקשרים. מי שמאפר אתכם צריך לקחת בחשבון לא רק את התוצאה הסופית ואת השאלה איך אתם נראים במראה, אלא גם את השאלה איך תיראו בסופו של דבר בתמונות. לא כל האנשים שעובדים באיפור יודעים באיזה סוג של איפור כדאי להשתמש כך שזה ייראה נפלא גם בתמונות ולכן חשוב לפנות רק אל המומחים בתחום. זה אומר שכדאי לכם גם לקבל המלצות על מאפרים שונים, לראות עבודות שהם עשו ולראות גלריית תמונות שצולמו עם האיפור. כך תוכלו לקבל תמונה ברורה יותר וכך יהיה לכם פשוט יותר לבחור את אנשי המקצוע הכי טובים שיש עבורכם.

התאורה והשפעתה על התמונה

מעבר לכך שאתם צריכים להיות מאופרים בצורה מוקפדת, כדאי מאוד גם לבדוק באיזו תאורה יעשה שימוש הצלם. האם הצלם מתכוון לצלם אתכם באולם האירועים בלבד? האם הצילום יהיה בטבע? האם ייעשו כמה צילומים גם לפני שכל האורחים יגיעו? חשוב לקחת בחשבון את כל הדברים הללו כי התאורה והמקום שבו יצלמו אתכם ישפיעו על התמונות. אם אתם תוהים מי הוא צלם מקצועי ואם היה לכם נדמה לרגע שהדבר היחיד שצריך הצלם זה ציוד משוכלל, כדאי שתדעו שאתם טועים. למעשה, על הצלם לפגוש אתכם פעם אחת כשהוא רואה אתכם באופן טבעי, עוד הרבה לפני האירוע ועוד הרבה לפני שאתם מאופרים. כבר בפגישה הזאת הצלם, אם יש לו ״עין טובה״ יידע לזהות את מה שכדאי להבליט אצלכם ואת הנקודות הפחות חזקות. בהמשך צריך להיפגש עם הצלם כאשר אתם מאופרים, שכן זה משהו שיכול לעזור לצלם להבין מאיזה זוויות כדאי לצלם אתכם, מתי ואיך. במילים אחרות: כדי שהתמונות תיראנה נפלא צריך להיות שילוב של צלם רגיש, ציוד משוכלל, איפור נכון ותאורה מושלמת. התפקיד לגבי בחירת התאורה הנכונה כמובן מוטל על הצלם, שכן הוא איש המקצוע והוא זה שיידע איך להוציא את הטוב ביותר מהנתונים שעומדים לפניו.

צלם שתרצו לקבל ממנו שירות

אם יש לכם דילמה לאיזה צלם מקצועי להתקשר, כדאי שתדעו שאפשר להבין אתכם. העניין הוא שיש היום הרבה מאוד אנשי מקצוע שעובדים בתחום הזה אך לא כולם מספיק מקצועיים. לא כל צלם שמגיע עם עדשה משוכללת יוכל להוציא אתכם מספיק יפים בתמונות ולא כל צלם עם שנים של ניסיון יעשה עבודה מספיק טובה. לכן אחד מהדברים החשובים זה לראות תמונות שהצלם המיועד צילם וכדאי לשים לב האם האנשים המצולמים אכן מאופרים. האם הם נראים ״מבריקים״ בתמונות או כמה שיותר טבעיים? בנוסף לכל אלה, בבואכם לבחור צלם אירועים, כדאי יהיה גם לדבר איתו, לראות האם הוא איש מקצוע אדיב ואם יש לו טיפים עבורכם לצילום. כל הפרטים האלה יכולים להשפיע על הבחירה, אז למה שתחכו לרגע האחרון כדי לבחור את הצלם שלכם? אם אתם מחפשים צלם שאוהב אנשים, שיודע לתפוס את הרגעים הכי יפים שיש ושיכול לתת לכם שירות מושלם, הכתובת הנכונה היא צלם כמו רפי פרזי. רפי מגיע עם תשוקה אדירה לצילום ועם אהבה אינסופית לאנשים, מה שמוביל לכך שהתוצאה הסופית היא תמונות מרהיבות מכל אירוע. אתם תראו שתיראו נפלא בכל התמונות שיצלם אתכם רפי ואין ספק שתצאו מרוצים מהשירות שלו.

אולי יעניין אותך גם:

ביטול צו ירושה

4 תנאים לביטול צו ירושה

בישראל ישנן שתי דרכים עיקריות לפיהן מתחלקת ירושה בדרך כלל – על פי צוואה שנחתמה על ידי הנפטר או על פי הדין שמוסדר בחוק הירושה.

קרא עוד »

בוק בת מצווה

גיל המצוות הוא מאורע בהחלט משמח, אך מעבר לאירוע החגיגי – כדאי גם להפיק בוק מיוחד לרגל חגיגת גיל המצוות. בוק בת מצווה יעניק לכם

קרא עוד »

צילום בוק בת מצווה

בוק בת המצווה הוא לא דבר שכדאי לוותר עליו, מעבר להיותו יום חוויתי במיוחד – הוא יעניק לכלת השמחה ולכם כמשפחה מזכרת מדהימה מהאירוע המשמח.

קרא עוד »

השארת תגובה