תיקון תמונות לאחר צילום

למי מאיתנו לא יצאה תמונה שאהבנו, אבל התאורה הייתה חזקה מדי או רצינו להעלים חצ'קון קטן שסירב להיכחד? תוכנת הפוטושופ נועדה בדיוק לזה. אז האם היא באמת קלה לשימוש? חינמית? נדרש ידע טכנולוגי להפעילה? כל זאת ועוד, למטה

תוכנת הפוטושופ היא גלגל ההצלה של כל כך הרבה אנשים בעולם, בייחוד חברות מקצועיות וגדולות וגם פועלות בצורה מאסיבית בעולם הדוגמנית. כיום, לא קיימת תמונה שלא עברה ריטוש, עיצוב קל, הדגשת צבעים או כל אלמנט אשר יחמיא לאדם המצולם, בייחוד בעולם של היום הדורש שלמות עיצובית וגופנית ממרבית הדוגמנים והדוגמניות המצולמים בפרסומות בעלות סכומי עתק, בשלטי חוצות ענקיים המעטרים את הבניינים הגבוהים והמרכזיים בתל אביב או על גבי העיתונים שלנו.

תיקון תמונות

האם גם אני יכול לעצב מהבית?

התשובה הפשוטה לכך היא – כן! כיום ישנם כל כך הרבה מדריכים באינטרנט אשר עוברים איתכם צעד צעד על מנת להראות לכם בדיוק איך זה נעשה ואיך אתם יכולים לעשות זאת גם כן. ישנה תוכנה אחת מרכזית בשוק לפוטושופ של חברת Adobe, שהיא חינמית להורדה לכל משתמש, ובה אתם יכולים לנסות את צעדיכם הראשונים בעולם הזה. מעבר לכך, בערוצי היוטיוב השונים תמצאו סרטונים רבים של אנשים המוכנים לחלוק ממוחם וממרצם רק בשביל לעזור לכם וגם קיימים כמה קורסים אינטרנטיים של הצעדים הפשוטים ביותר, למתחילים, בעולם הפוטושופ.

האם זה קל לעשייה?

כמובן שההדרכה עוזרת, אך לא בהכרח. התוכנה מורכבת ובעלת רבדים רבים שנדרשת עבודה מקצועית יותר ולמידה עמוקה יותר על מנת להבין מה היא מכילה בתוכה. מעבר לכך, רצוי שלאדם יהיה זיקה לעיצוב ולתשומת לב לפרטים הקטנים על מנת לא לפספס טעויות עיצוב ופוטושופ שנראות לא סימטריות או פיקטיביות – המטרה היא שייראו כמה שיותר אמיתיים ולא ערוכים.

לימודי קורסים מקצועיים לפוטושופ

אם אתם לא מסתפקים רק בלימוד חובבני, על רגל אחת, שלא מספק מענה על שאלותיכם במידה ואתם נתקעים, ואתם מעוניינים ללמוד בצורה מקצועית יותר על מנת לקבל תעודה מוסכמת ואף להשתלב בתחום – פנו ללימודי הקורסים השונים המוצעים בתחום הפוטושופ. מעבר לכך שזהו תחום מבוקש בשוק העבודה, ואף רבים דורשים את הידע הבסיסי בו כאשר מציעים עבודה בתחום העיצוב, מדובר על כלי שיכול לשרת אתכם בכל פן בחייכם; בין אם בעיצוב אתרים לעסק שלכם או בהפיכת התמונות ליפות יותר באלבום המשפחתי.

אחד מהמקומות שניתן ללמוד בהם הוא קורס פוטושופ אונליין במכללת סולו – מכללה המציעה קורסים מקוונים, עם וותק של 12 שנים בתחום, במתכונת של שיעורים פרטיים אחד על אחד עם מיטב המרצים בשלל התחומים בעלי ניסיון עשיר וותק. לא רק שניתן לשאול שאלות ולעצור בכל נקודה שהיא, אתם יכולים ללמוד מתי שתרצו והיכן שתרצו.

השארת תגובה