למה עדשה מצוינת זה כל כך חשוב?

לבשנים האחרונות הרבה אנשים אוהבים לצלם ואנחנו רואים את התופעה הזאת בכל פינה. זה התחיל בכך שכל אחד קנה לעצמו מצלמה דיגיטלית משוכללת והמשיך דרך הטלפונים הניידים שלכל אחד מהם יש מצלמה טובה מאוד. כל הטכנולוגיה הזאת אכן מאפשרת לנו לצלם כל דבר שקורה לנו בחיים, בין אם זה הולדת הבן הבכור, מנה טעימה במסעדה או כל דבר מרגש אחר. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו רבים אחרים, אוהבים לצלם כל מה שאפשר וכל מה שקורה לכם. עם זאת, בסופו של דבר אנחנו כן רואים שיש הבדל בין צילום מקצועי שנעשה על ידי צלמים מומחים ובין צילום חובבני, ונשאלת השאלה למה זה קורה. מה באמת אחראי על ההבדל בין צילום חובבני ובין צילום מקצועי? כמובן שאין על כך תשובה אחת נכונה, אך מה שבטוח זה שעדשת המצלמה משפיעה על כך מאוד. עדשת המצלמה יכולה להשפיע רבות על היכולת של מי שמצלם לעשות עבודה טובה ולכן, כאשר אתם זקוקים לתמונות יפות באמת, לא כדאי להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

מה עושה עדשה טובה?

העניין בצילום הוא לא רק הכישרון ולא רק היכולת לתפוס את הרגע הכי מרגש ויפה שיש. חלק מהעניין הוא טכני לחלוטין, כמו לדוגמה, היכולת לצלם הרבה מאוד תמונות זו אחר זו. שנית, יש כאן עניין של היכולת שלנו לסנן את האור, בין אם מדובר על אור השמש הטבעי ובין אם מדובר על אור מלאכותי, וזו פעולה שלא כל עדשה תוכל לבצע בצורה מושלמת. החלק במצלמה שאחראי על סינון האור ועל התוצאה הטובה זו העדשה ולכן חשוב כל כך לצלם עם ציוד מקצועי ומוביל. משמעות הדברים היא שבפעם הבאה כשאתם רוצים להזמין צלם מקצועי שיצלם עבורכם אירוע כזה או אחר, כדאי יהיה לבדוק שהוא מגיע עם הציוד הכי מתקדם שיש. יתרה מכך, צלם שמגיע עם ניסיון וידע גם מגיע לכל אירוע עם כמה סוגים שונים של עדשות. יש בימינו אפילו עדשות שיכולות לצלם ב360 מעלות, מה שמוביל לתוצאה עוד יותר מרהיבה ויפה.

איך לבחור את הצלם המושלם לאירוע שלכם?

כפי שראינו, עדשת המצלמה שבה יעשה שימוש הצלם חשובה מאוד אך זה לא הדבר היחיד שחשוב. בנוסף לכך יש גם עניין של ידע טכני, כי מה יעשה צלם עם כל הציוד הכי טוב שקיים אם הוא לא יודע להשתמש בו בצורה נכונה ולהפיק ממנו את הטוב ביותר? לכן, כאשר אתם מחפשים צלמים טובים אין ספק שגם צריך להיות להם כמה שיותר ידע וניסיון בעניין. בנוסף לכל אלה, אם יש לכם דילמה לגבי הצלם שאליו אתם עומדים להתקשר, כדאי שגם תבדקו מה אומר מי שכבר הזמין אותו. כלומר, האם מדובר על איש מקצוע שכל מי שיצא לו להזמין ממנו שירות באמת ממליץ עליו בחום? האם אותו איש מקצוע מאגד בתוכו את כל מה שצריך מבחינת הציוד המתקדם, הידע והניסיון? בנוסף לכל אלה, הצלם שלכם צריך להיות גם איש אדיב שאוהב אנשים אחרת לא תהיה לו שום יכולת לתפוס את הרגעים הכי יפים ומרגשים באירוע שלכם.

התאמת העדשה לצילום

הדבר הנוסף שכדאי לכם לדעת על עדשות צילום, זה שחשוב מאוד להתאים בין העדשה ובין מטרת הצילום ותנאי השטח. יש עדשות שיותר רגישות לאור השמש ויש כאלה שיודעות לסנן את האור הזה בצורה נפלאה. יש עדשות שיותר מתאים לצלם בעזרתן ממרחקים ואילו עם עדשות אחרות מתאים לצלם דברים שנמצאים בתנועה. לכן חלק גדול מהחוכמה זה לבחור את העדשה המתאימה לצילום עצמו, מה שלא כל איש מקצוע יוכל לעשות. כאן בדיוק נכנסת לתמונה המומחיות של הצלם שלכם, כי מה זה יעזור אם הוא יוכל להציג בפניכם את כל העדשות שיש לו אך לא יהיה לו מושג איך להפעיל אותן ואיך להשתמש בהן כמו שצריך?

כמה עולים שירותי הצילום שאתם חושבים להזמין?

הזמנת שירותי צילום לאירועים שונים, במיוחד אם מדובר על צלם מקצועי שמגיע עם כל העדשות הכי משוכללות שיש, עולים לא מעט. לכן ברור מדוע גם אתם רוצים לבדוק ולדעת מראש כמה יעלו לכם שירותי הצילום וההמלצה שלנו היא גם לראות על מה אתם משלמים. כמובן שאתם משלמים על הידע, על הזמן ועל הציוד של הצלם, אך מה הוא באמת ייתן לכם תמורה לתשלום? רוב הצלמים שמגיעים עם כל הציוד הכי משוכלל לאירועים מציעים ללקוחות שלכם לא רק לצלם את האירוע עצמו אלא גם לצלם הכול לפני האירוע. הצילומים כוללים את התמונות המשפחתיות בחוץ או בפנים, מה שדורש מהצלם להתאים בכל פעם מחדש את העדשה הכי טובה שיש לתמונות הנחוצות. בנוסף, יש גם צלמים שיוכלו להכין לכם אלבומים אחרי האירוע וזה עוד נתון שצריך לקחת בחשבון. כדאי לכם גם להבין מראש האם התמונות רק דיגיטליות או גם מודפסות? אם אתם מחפשים צלם מקצועי שיוכל להגיע ולצלם לכם כל אירע שתרצו בעזרת הידע שלו, הציוד והעדשות הכי טובות שיש, רפי פרזי הוא איש המקצוע שלכם. רפי הוא צלם שצילם בעבר אינספור אירועים, כך שבין אם מדובר על חתונה, בר מצווה או חגיגות אחרות, הוא יוכל לתת לכם שירות נפלא. לצלם אירועים בצורה מוצלחת זה אומר לתפוס את הרגע ולרגש אתכם אחר כך עם התמונות שתקבלו. בסופו של דבר, כאשר התמונות תגענה לידכם אתם תראו שלא תוכלו להפסיק להביט בהן, אז למה לחשוב פעמיים? התקשרו עוד היום להזמין את שירותיו של רפי פרזי כי מגיע לכם שתישאר מזכרת יפה מהאירוע.

אולי יעניין אותך גם:

ביטול צו ירושה

4 תנאים לביטול צו ירושה

בישראל ישנן שתי דרכים עיקריות לפיהן מתחלקת ירושה בדרך כלל – על פי צוואה שנחתמה על ידי הנפטר או על פי הדין שמוסדר בחוק הירושה.

קרא עוד »

בוק בת מצווה

גיל המצוות הוא מאורע בהחלט משמח, אך מעבר לאירוע החגיגי – כדאי גם להפיק בוק מיוחד לרגל חגיגת גיל המצוות. בוק בת מצווה יעניק לכם

קרא עוד »

צילום בוק בת מצווה

בוק בת המצווה הוא לא דבר שכדאי לוותר עליו, מעבר להיותו יום חוויתי במיוחד – הוא יעניק לכלת השמחה ולכם כמשפחה מזכרת מדהימה מהאירוע המשמח.

קרא עוד »

השארת תגובה