טאבון גז לגינה ולחצר – מושלם לאפייה

אם אתם אוהבים את עולם האפייה ומעוניינים להעלות אותו רמה לאפייה קריספית, איכותית וטעימה הרבה יותר מהתנור הביתי, זה הזמן להשתדרג לטאבון גז מתקדם לגינה שיהפוך את הארוחות והאירוחים שלכם לחוויה בניחוח איטלקי נעים ומחמם.

 

טאבון לאפייה

אנו זוכרים את טאבוני הברזל הפשוטים מהילדות שלנו. היינו מניחים אותם על גבי אש ומכינים עליהם פיתות טעימות עם שוקולד. ובכן, שיטת העבודה לא השתנתה אלא התקדמה והתשדרגה. כיום מבחר חברות של אביזרי ברביקיו למיניהם, מציעות לנו טאבונים חדשים ומתקדמים. לדוגמא- טאבונים מיציקת בטון, טאבון על פחמים וטאבון גז חדשני. לטאבון הגז ישנם יתרונות רבים גם מעבר לעובדה שהוא פשוט הרבה יותר נוח.

 

היתרונות של טאבון גז

היתרון הבולט והמשמעותי ביותר בעבודה עם טאבון גז הוא הניקיון. לעיתים רבות אנו מוותרים על האפייה בטאבון בשל הלכלכוך, הריח והסרבול שבהכנה בו. צריך להדליק את האש והריח שלא עוזב אותנו. לכן היתרון הגדול בעבודה עם טאבון גז הוא שאנו מקבלים את אותו הריח והאפקט של טאבון פחמים ללא התעסקות בהדלקת פחמים ובלכלוך. יתרון נוסף של טאבון הגז על פני טאבון עץ הוא שטאבון עץ דורש תחזוקה שוטפת וניקיון לעיתים תכופות של הארובה והטאבון, לעומת טאבון גז שכמעט ואינו דורש התעסקות.

 

מה ניתן להכין בטאבון גז?

בטאבון גז ניתן להכין מאכלים רבים ביניהם סוגים שונים של לחמים, פיצות מכל הסוגים, פוקצ׳ות ומאפים טעימים ופריכים. הטאבון הוא הכלי המושלם לחובבי האפייה מאחר וכל דברי המאפה יוצאים בו בכמה רמות מעל מבחינת טעם ואיכות מאשר בתנור הביתי. ניתן לשלב את ההכנה בטאבון במסיבות של ילדים ולשלב את הכנת הפיצות או דברי המאפה כחלק מההפעלה.

מעבר לאירועי ילדים ניתן להשתמש בטאבון גם לערבים משפחתיים או ערבי חברים ולהכין לפני או ביחד מאכלים שונים וטעימים שיזמנו לכולם חוויה טעימה במיוחד. הדבר הטוב בכל האירועים והערבים הללו שההכנה כמעט ואינה לוקחת זמן, אלא מתרכזת בהכנת הבצק בלבד מבעוד מועד ולאחר מכן תוספות שונות לדבר המאפה.

 

היכן קונים טאבון?

קיימות חברות גריל שונות שעובדות עם היצרנים הטובים בעולם של טאבונים וגרילים למיניהם. חשוב שתבחרו חברה שעובדת עם יצרנים איכותיים ומומלצים מרחבי העולם, לעיתים עדיף לשלם מעט יותר על שם טוב מאשר לחסוך ולשלם ביוקר אחר כך. בחרו בחברה בעלת ותק בתחום הגרילים, חברה המבצעת משלוחים מאחר ולעיתים הטאבון גדול ולכם אין את היכולת להעביר אותו מן החנות לביתכם. דבר נוסף שיש להסתכל עליו הוא חברה בעלת תודעת שירות גבוה שתוכלו להיעזר בה ולהתייעץ עם הנציגים בעת הצורך. חשוב שהחברה תעניק לנו אחריות למוצר שלה לשנה לפחות וכך לאבטח את איכות המוצר או החלפה במקרה של תקלה או בעיה.תנור גז

 

 

השארת תגובה